Verhaal #33 Van kleine klus tot complete badkamer, digitaal en fysiek! #staysafe
02-04
Het Corona virus houdt voorlopig aan. Daarom hebben wij nieuwe stappen gezet om er zo voor te zorgen dat we u nog steeds de best mogelijk service kunnen verlenen. Een afspraak bij ons in de showroom behoort nog steeds tot de mogelijkheden. Voor iedere afspraak sluiten wij de showroom zodat u alleen in de showroom bent met onze ontwerper. Zo kunnen we in alle rust en volgens de richtlijnen van het RIVM (zie ook verhaal #32 op onze website) uw vragen beantwoorden en u van dienst zijn.
Wij kunnen ons ook voorstellen dat u een afspraak wilt met een van onze ontwerpers maar liever niet de deur uit wilt. Ik ben dan ook blij dat we u vanaf nu een volledig digitale service kunnen bieden, van een eerste video- of VR-afspraak tot digitale ondertekening en virtual planning van uw badkamer. Daarnaast wil ik u graag meegeven dat wij ook nog steeds voor u klaarstaan voor de kleinere werkzaamheden. Hier kom ik zo ook nog even op terug.
Digitale services
Hoe werkt onze nieuwe digitale service? We beginnen met een eerste videoafspraak om u inspiratie op te laten doen. Dit doen we door een video-showroomtour met een van onze ontwerpers. Zo kunnen we op afstand gezamenlijk bijvoorbeeld een moodboard maken, de nieuwste producten en merken laten zien en u de verschillende sferen laten proeven van de meer dan 40 unieke badkameropstellingen die wij in onze showroom hebben.
Dit helpt ons om tot een eerste 3D ontwerp te komen. Belangrijk hierin is ook de afmeting van uw badkamer. Maak u geen zorgen, wij helpen u om uw huidige badkamer in-te-meten. Zo hebben wij de input die we nodig hebben en kunnen we op basis van uw wensen een eerste 3D ontwerp maken. Tijdens de tweede videoafspraak bespreken we het 3D ontwerp en de bijbehorende offerte. We kunnen uw badkamerontwerp zelfs middels een VR bril laten zien. Zo staat u in uw eigen badkamer in Virtual Reality! Wij zorgen er altijd voor dat voorafgaand aan de videoafspraak u de moodboard thuis heeft. Deze leveren wij af. En wanneer u dat wilt zorgen wij er ook voor dat er een VR-bril bij het pakket zit.
Het gesprek dat volgt gebruiken we ook om het ontwerp te optimaliseren en de bijbehorende offerte in detail te bespreken. Is het ontwerp helemaal naar uw zin en zijn de laatste offertepunten besproken dan zorgen we ervoor dat u de offerte vanuit de luie stoel, digitaal kunt ondertekenen.
Tot slot bekijken we gezamenlijk wanneer wij de badkamer bij u komen realiseren. Tijdens de realisatie van de badkamer nemen wij ook alle voorzorgsmaatregelen en werken wij volgens het protocol “samen veilig doorwerken”. Het protocol is door Bouwend Nederland en Techniek Nederland aan het ministerie van BZK aangeboden en in het overleg met de Ministers van BZK en I&W met diverse andere bouwbranches en vakbonden aangevuld en vastgesteld. Dit protocol kunt u hier vinden.
Overige installatietechnische werkzaamheden
Ik kan mij ook voorstellen dat een compleet nieuwe badkamer of een renovatie van het toilet voor u niet aan de orde is maar dat u wel andere werkzaamheden uitgevoerd wilt hebben. Denk aan een nieuwe tegelvloer in de bijkeuken, reparatiewerkzaamheden in de badkamer of toilet, het afstellen van de douchedeur, opnieuw kitten van de badkamer of toilet of andere werkzaamheden die u gedaan moet krijgen. Hiervoor kunt u ons natuurlijk ook altijd benaderen. Dit was al zo maar ik wilde het graag nog een keer benadrukken.
Kortom. Bel of mail ons, we zijn er voor u! Ook in deze bijzondere tijd! Van kleinere installatietechnische ingrepen tot het gehele proces voor een nieuwe badkamer.
Voor nu wil ik veel gezondheid wensen en blijf aardig voor elkaar.
Groet Frank